Herkenbaar?

  • Je hebt het structureel te druk

 

  • Je to-do-list wordt alleen maar langer

 

  • Je zou graag meer aandacht aan je core business willen besteden

 

  • Je bent teveel bezig met taken waar je geen energie van krijgt

 

OFFICE SUPPORT

Wat is een personal virtual assistant?

Een personal virtual assistant is de moderne variant van de secretaresse en helpt jou als drukbezette ondernemer of ZZP’er online op afstand met secretariële- en ondersteunende werkzaamheden die je liever zou uitbesteden, zodat jij je kan focussen op je core business. Ik ben die personal virtual assistant graag voor jou! Wat kan ik jou allemaal uit handen nemen?

Management/office support

  • Agendabeheer (plannen, beheren, bevestigen van afspraken, etc.)
  • E-mailbeheer (meelezen, screenen, beantwoorden van e-mails, etc.)
  • Opstellen van interne- en externe correspondentie (e-mails, memo’s, brieven, etc.)
  • Voorbereiden vergaderingen 
  • Organiseren van bijeenkomsten en evenementen (lunches,reizen, etc.)
  • Dagelijkse planning en organisatie
  • Social media beheer
  • Beheer klanten – en relatiegegevens
  • Voorraadbeheersing
  • factureren

Interim Assistant

Ieder bedrijf krijgt te maken met situaties waarin de werkdruk hoger is dan normaal. Denk bijvoorbeeld aan een nieuw project, aanpassingen in de wetgeving, een jubileum of de langdurige afwezigheid van een collega door een sabbatical of zwangerschapsverlof. Voor onder andere deze situaties is het wenselijk om tijdelijk extra handjes te hebben op de werkvloer die zonder inwerkperiode kan helpen om de gewenste werkzaamheden te verrichten. Hiervoor zou je mij als Interim Assistant kunnen inhuren. Als Interim Assistent ben ik in te huren voor een paar dagen, weken of maanden